2014-11-05

Jag visste väl för fan inte att jag ville ha barn?


I 32 år visste jag inte att jag ville ha barn

Fuck shit alltså! Min dödspolare Åzz muckar från kåken om några månader. Vi ska flytta till Umeå hela familjen. Jag har inte sovit så mycket. Shit fuck vad konstigt att skriva skit såhär på nätet! Det var så sjukt länge sedan. Jag är klar med det här jävla Västmanland nu! Fuck, shit vad klar jag är! Jag är så jävla klar att jag hade dragit även om Älvan inte hängt på, även om vi behövt skicka sonen fram och tillbaka över Sverige hela jävla tiden. Det var bara någon vecka sedan vi bestämde att flytta. Det FETA är att min andra dödspolarkrigare Herrn OCKSÅ kommer norrut med sin familj. Metall som fan! Han har bott norrut efter behandlingshemen och grejjer way back. Vi kommer kicka så fett mycket röv, hela klanen

Jag trodde inte att jag skulle ha nå kidz. Jag sa det till hon jag var med innan 1999-2011. Jag trodde det var så. Sen när vi ÄNTLIGEN FÖR HELVETTE gjorde slut Juni 2011 så var det så jävla skumt: Vi hade varit tight och grejs, men när vi bestämt att det var slut så var hon liksom bara helt långt borta, underlig kompis långt borta. Weird som fan. Jag beräknade att det skulle ta säkert ett par år innan jag var nog korkad att hamn i nått förhållande igen. Jag rullade upp i tåget norrut till mina pals Usama och Symbolisten. Kraschade på Symbolistens soffa i 4-5 månader, eller egentligen kraschade han på soffan och jag lånade hans säng. Sen ringer brorsan bara på hösten 2011:

Brorsan: Hallå!
Jag: Tja!
Brorsan: Det var ju kul när du var här i våras, kom tillbaka och bygg teatern och ha massa kul, eller?
Jag: Jaförfan!

Bla bla... 3 år... familj... scenkonst, valutahandel, socialpsykologi, ja inte fan vet jag hur jag ska kunna summera 3 år på så lite tid att jag ens ids skriva det nu. Skitsamma.

Nu vaknar sonen snart och vill ha mumsimums. Eller om 69 minuter vaknar han. Då har jag sovit typ 6-7 timmar på 72 timmar. "Oj vad hemskt!" bla bla, NAE! Jag är fan van, jag har varit mig själv sen jag föddes, bara att jag vet förbannat mycket mer om mig själv än när jag föddes, men jag är samma grej, samma coola mysko substans. Fett najs. Odödlig. Gudomlig. Det är vi allihopa. Dom kristna fegskitarna har EN gud, jag har fucking OÄNDLIGT med gudar. Vems värld är rikast då?

FUCK YOU ALL MONOTHEISTS!

Nae det var taskigt, jag tar tillbaka det. Alltså jag ska inte TA BORT texten. Men jag menar bara att det finns ju några som är...

Jaja men jag menar statistiskt!

FUCK YOU ALL MONOTHEISTS, FUCK YOU ALL THE WAY TO SUNDAY!


No comments:

Post a Comment