2014-11-05

Bitar av vad som sades

DISCLAIMER: Det var typ två stycken som snackade lite på skype och det här var en del av vad dom sa, allt är såklart påhittat och handlar inte alls om nånting i verkligheten utan det är bara två fyllon eller idioter eller nått som svammlar lite men det kan kanske vara lite kul i alla fall.



n: Akta fifanvad seriös du ser ut på skype bilden.
n: Nästan som att du tittar på en tjej som du tänkt bjuda på en norrlands guld.
k: Jag analyserar samhället
n: Eller en säck potatis som du tänkt sno av grannen 1914
n: Jo jag med.

k: Då ser man dystopisk ut

n: Ja men fan K0|v|p1s, deppa inte ihop bara för att du är sjukt mycket smartare än folk i allmänhet.
n: Det är ju bara att skratta åt idioterna.
k: Nej då, jag är inte deppig. Det är bara analyserna som blir det
n: dom är ju roliga för fan
n: HAHA!
n: Jag har ledsnat på folket här nu.
n: vart har vi inte bestämt.


k: Jag förstår det
n: Dom är infekterade i huvet här.
n: Med saker som är allvarligare än cancer + aids + ebola
k: Indoktrinering kallas det visst
k: Där man blir en spegel av sin omgivning och är omgivningen sjuk, blir man själv rätt jäkla sjuk
n: Jag vette fan vad det kallas men det luktar bajs när dom försöker tänka.
k: Jag tycker dock det är intressant att se att väldigt många människor som jag diskuterat samhällsproblematik med, är rörande överens med om att det här inte fungerar
k: Särskilt bland äldre... dementa pensionärer som fattat väldigt mycket
n: Haha!
k: De minns inte ens vad de gjorde för 5 minuter sedan, men de förstår att det här kommer braka ihop
k: Vilket är väldigt lustigt på något sätt


n: Typ. son slår inte sig själv i huvet med grejjer medvetet. Men det vuxna håller på med är sjukt mycket mer korkat än att spöa sig själv med en grejj.
k: Det som egentligen är kärnan till att jag inte blir deprimerad längre är för att jag inte är rädd för döden... och nej, jag menar det inte på ett nihilistiskt sätt
k: Man förstår det bara är en resa
n: Bland annat samma här.
k: Som när en kollega höll på att krocka med mig i bilen, det var fan decimeter från döden... jag blev inte ens rädd... inte ens något adrenalinpåslag.
n: Jag har varit och sneak prewievat ett par gånger.
n: Haha!
n: Allt är förgängligt.
k: Japp
n: Men jag vill att du ska vara kvar.
n: det blir roligare så.
k: Jodå, jag har inte tänkt avsluta något tidigare än när det är tänkt
k: Det här är alldeles för intressant
n: Haha jooo



n: Mad max är ju en ganska bra film.
k: Japp
n: Och jag har en väldigt fin yxa i stål nu.
k: Hehe
n: Ska fixa ett tvåhandssvärd och lite sånt.
k: Bra du tränar närstrid, jag tänkte fokusera på hagelbössa
n: Jo men som träning är hagelbössa kass.
k: "It's got a good spread" om du har sett Bill Burr
n: Nae.
k: Jo, det är mest bara rikta och trycka av
k: Rolig kille
n: Man blir smartare av att träna stridskonst.
n: Det känns som att man sov om man jämför före och efter.
k: Det kan jag inte säga emot
n: fast jag är född krigare, jag har fattat det nu.
n: Utan yxan känner jag mig inte som hel varelse.
n: Helst ska jag ha en kniv också.
k: Ja, gamla krigare har det inte lätt i det här samhället
n: Vaddå jag är ju bara 33?
k: Prime time
k: Jaja, vi kan kalla dig krigare då


n: 1994 fanns ETT gäng Sverige, HA i Malmö.
n: 2014 finns det typ 200
n: Läs Weirup och Larsson
n: Dom har skrivit om det.
n: Skitintressant.
n: Det är typ 15 olika fraktioner i sverige. HA är fortfarande störst.
k: Ok
k: Och ja, jag har hört om att den kriminella världen exploderat, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på såväl den integrationspolitik som förs, såväl som den fantastiska "globaliseringen"
n: Jadu det beror på en massa grejjer. Bland annat att det sjukt enkelt att schmuckla narkki I lanntett.
n: Ungefär. Det går väl kanske 10 gängmedlemmar per snut om man räknar med stödisar och sånt där runtikring folk.
n: Hur fan ska 1 person som jobbar 40 timmar i veckan kunna hålla reda på 10 pers som jobbar 70 timmar i veckan?
n: Det går liksom inte ens ihop.
k: Nej


n: Ja shit vad dumma grejjer jag har gjort och allt möjligt.
n: Tog läppglans i vintras hos en snubbe som hade en kladdkaka mot mit bröst under bordet. Kanske sa det.
k: Jopp
k: Inte helt rätt miljö kanske
n: Snubben med kladdkakan under bordet var skyldig 100.000 till olika gäng
n: Nu är det ingen som vet var han är.


k: Fördelen med att bo här uppe är att det är så lite människor och det är det sista stället folk skulle dra till om skiten träffar fläkten
k: Och att det fortfarande finns bra vatten
n: Ja eller så tänker folk som du gör nu.
n: "Vi far dit ingen är så vi slipper alla."
k: Jag har inte sett många indikatorer på det ännu iaf
n: Fast nja.
n: Inte jag heller.
n: Men överklassen vill inte ha så mycket skit i fläkten för det sprutar på dom också då.
k: Ett annat intressant ställe vore väl mitt ute i djungeln i sydamerikan eller sydostasien, men då kommer en massa andra problem
k: Även om odlingsmöjligheterna är väldigt bra
n: Bhutan.
k: Ja, Bhutan är get out of jail free card
n: Kolla goggle maps på Bhutan. Det ligger galet bökigt till högt som fan i bergen.
k: Ja, ingen odlingszon 1 där inte
n: Folk är trevlig. Hyfsad religion. Dom äter det dom odlar där.
n: Ska ut och ta en cigg.


n: Om du eller Symbolisten ska ha en shootah så kan jag fixa tror jag. Om ni verkligen, verkligen vill det vill säga.
n: Men inte i det ärendet utan bara för en kaffe.
n: .popgun 22 pistol eller klentrogen 6.5 mm pistol är jag rätt säker på att det finns att köpa.
n: Uzi, hagel, .22 gevär eller annat gevär kan nog gå att få tag på också. 
n: Men en .22 pistol är rätt billig tror jag.
n: ärtskjutarn 6.5 mm pickan gick på 5.000 sa han.
n: Sist han ville sälja en sån i alla fall.
k: Ok... för tillfället är jag inte i behov av något sådant, men bra att veta
k: Så du behöver inte fundera på praktiska detaljer
n: Det har jag redan gjort.
k: ;)
n: 5-6 gånger.
n: Typ då jag funderade på att börja pusha.
k: Jag förstår
n: Det var inte svårt att hitta en snubbe som kan få tag på en Uzi.
n: Och jag letade inte.


n: Ok jag har gjort helt tossiga grejjer
n: Men det är för att jag är jag.
k: Ja, en bra poäng
n: Jag rekommenderar det inte.
k: Nej, du har nog tagit lite kraftigare saker
n: Nej det är inte vad jag menar bara
k: Ok
n: Jag menar som att träna stridskonst.
n: Det är inte helt ofarligt att veva på allt vad man kan med skarpslipad yxa i mörkret, i regnet.
n: Det är inte helt ofarligt att sitta själv vid en eld och tänka i 24 timmar när man har det sjukt jobbigt
n: Utan att äta och sova och sen hoppa i en kanot och ro igenom bäckmörker.
k: Det lät lite farligt ja
n: Eller plaska över samma mörka vatten i en risig båt, en åra, vind, 4 turister.


k: Jag måste säga att det var sjukt jobbigt att försöka driva firma, men att det var helvetes lärdomsrikt... i kombination med pryttlar av olika slaaag
n: Eller bära skittunga spånskivor 9 meter upp på en byggställning med två helt oerfarna polare mitt i vintern i mörkret.
n: Med is
n: överallt.
k: Också lärdomsrikt
k: Om man överlever dvs
n: Och sjutk dumt. Det var ganska nära jag fick en 60 kilos skiva i nacken en gång.
n: Jag fick 0 betalt för att jobba 16 timmar om dan.
k: Lärdom och dumhet går ofta hand i hand
n: Jo. Men jag hade lite hjälp från folk som dog för länge sen.
n: Lite. Inte mycket.
k: Tillräckligt tydligen
n: Fåse om jag kan komma på nått ungefär lika korkat jag gjort.
n: Jo jag körde bil på Lucy in the ssssaaaaakkkaaaaayyyy
n: Sen stog jag och skrek mitt i mötesplatsen i en timme allt vad jag kunde tills jag nästan föll ihop av utmattning.
n: Efter det klippte jag mig och lämnade kläderna jag hade.
n: Så att ingen skulle kunna koppla ihop mig med mig.
n: För jag stod på ett ganska mörkt ställe.
n: Men rätt många såg nog ändå.
n: Men alltså, jag var ju hos galningen med kladdkakan och min polare broder däckade för han tog 15 Läppglans. Sen var jag kvar med två tossiga knirkers och jag hade slickat Lucy. När jag fattade hur tossiga dom var så var klockan 2 på morgonen när dom satt och lekte med en laddad kladdkaka. Jag kunde antingen vandra omkring ett par timmar i kylan själv eller ta bilen hem.
k: Inte så många val
n: Jag är ju smart så jag körde typ 30 KM/H
n: Shit vad underliga grejjer som stod efter vägen.
k: Hehe


n: Förra sommaren drack jag Ayahua hua hua hua I askan. Det var jätteskönt och roligt.
n: Men min blossa klagade på att jag störde folk för jag satt och mummlade och grejjer medan alla andra typ somnade.
k: Jag har bara tagit loppisar, men har lite dyra jag tänkte prova ta vid tillfälle.
n: Det är nästan bäst du knyter fast dig själv före.
n: Eller är med folk som inte druckit myrsyra.
n: Det beror på hur det slår men du kanske tycker golvet är jättenära när det är 8 meter ner.
n: Eller tvärt om.
k: Mmm... men jag känner mig rätt säker på mig själv numer... jag har hyfsad självkännedom
n: Jo men det hjälper inte.
n: Det gjorde det inte för mig.
n: Man glömmer att man slickat Lucy.
n: SÅ starkt är det.
k: Ok
n: Hjärnan blir helt flippad.
n: Jag knuffade bort en tjejpolare så hon for in i en hylla.
k: Åh fan
n: Men hennes fejja såg ut som exorsisten x 567
n: och det var demoner i rummet. Jag stod vid sängen och höll ett ljus alldeles vid gardinen för att hålla borta demonerna från ultra small man.
n: Älvan tyckte att jag var RÄTT underlig.
n: Jag är mörkret. Och ljuset.
n: Det händer allt möjligt fanskap OCH roligt.
n: Jag såg hur många grejjer i luften som kom och for och grejjade som fan.

k: Fast jo, jag minns när du var Varg
n: Va vad hände då?
n: Det kommer jag inte ihåg.
k: Du var en alternativ individ som hette Varg
n: Är du seriös?
k: Jag tror det var så... jo, när vi åt rökt skina... du verkade mycket tillfreds
n: What?
k: Japp
k: Du var inte dig själv och du sa det själv
n: JAg kommer inte ihåg nått av det.
k: Hmm.... ja, du sa att du inte var n längre och att du hette Varg
n: Sa jag nått mer?
k: Hmm... jag minns inte i detalj, men du sa vettiga saker
n: Typ vad? Hej min kuk är orange?
k: Nej då...
k: Harmoniska saker
n: Ok.
k: Att allt var lugnt
n: Nae det kommer jag inte ihåg ett skvatt av.
k: Det var längesedan












No comments:

Post a Comment